Tanah Tumpah Darahku

Tanah Tumpah  Darahku

Sunday, May 22, 2011

Entri Khas untuk Safuan

Sedih gua baca blog Safuan tadi. Kesian dekat dia. Gua dengar awek dia kena kebas. Sebenarnya gua malas nak ambik port pasal masalah si safuan ni. Biar lah dia selesai kan sendiri. Tapi nanti dia kata apa pula. Member lupa member la. Itu lah . Ini lah. Tapi satu je gua nak cakap dekat dia, Cari la awek lain. Banyak lagi awek. Tu dekat jalan Yang Kalsom tu, bukan awek je yang ada, khunsa pon banyak. Cari la dekat sana. Lupakan lah awek tu. Dia dah lupakan hang. Dia pandang harta je bro. Gua dengar balak baru dia tu boleh tahan hensem, badan sasa, kayo pulak tu. Lu apa ada?? hahaha. Nak tahu siapa bekas awek Safuan dan Balak baru nya?

TENGOK BAWAH
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
BAWAH LAGI
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Gua harap ni khabar angin.(ayat penyedap hati)



Surat khabar sekarang tak boleh percaya sangat.

Si Lisa ni memang playgirl. Dulu bercinta dengan Farid Kamil, Shaheyzy Sam , lepas tu Si Safuan, dan sekarang pulak dengan Yusry KRU. Ahhh gua memang tak suka perempuan yang suka mainkan hati lelaki ni. Rilek Safuan. Dengar cakap gua tadi. Pergi je cari awek baru. DEKAT JALAN YANG KALSOM.

No comments: