Tanah Tumpah Darahku

Tanah Tumpah  Darahku

Saturday, May 21, 2011

MSSM 2011 punya cerita..

LEGA!! itu yang dapat gua katakan. Semalam merupakan majlis perasmian MSSM 2011. Punya ramai orang yang datang Stadium Perak. Nak gugur jantung gua masa masuk stadium semalam. Apasal diorang datang ramai-ramai ni. Ada game bola ke? Ada konsert Justin Bieber ke? Ahhhh lantak la. Janji gua buat kerja gua malam tu.





Baik punya kangkang.


3 dara pingitan. Awek dari sekolah mana ntah. Henry Gurney kot



Perak sentiasa di puncak kecermelangan (Macam Fak lagu tu.)



Nasib gua perasan abang kamera man ni.
kalau tak memang gua langgar je dia ni
Tapi terima kasih jugak kepada kepada Abang kamera man ni.
sebab dia muka gua masuk
skrin besor

DAN YANG DINANTI NANTIKAN!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Tudiaa. ACS Military Band dipimpin oleh Syed Emeer

Taufik Lan dan anak buahnya



Ini gambar paling legend sekali. ACS Military Band bersama Cikgu Borhan


NOTA KAKI: Semua gambar ini dicuri di fesbuk tanpa pengetahuan tuan punya Album

No comments: