Tanah Tumpah Darahku

Tanah Tumpah  Darahku

Saturday, December 3, 2011

Panas

Sebagaimana kamu semua tahu, kebelakangan ini, cuaca pada waktu malam memang panas. Panas semacam.

Ah! Aku dah tak reti menulis. Hampir setengah tahun tak kemaskini blog. Maaf. Aku tak suka intro itu. Aku cuba lagi sekali. Okey?

Okey.

Sebagaimana kamu semua tahu, kebelakangan ini, cuaca memang panas. Panas gila babi.

Macam sama je. Ahh peduli apa aku.

Aku nak bercerita berkaitan tentang panas. Biasa la manusia biasa seperti aku ni mesti la ada merugut pasal cuaca panas.

Ceritanya apabila aku merugut tentang cuaca yang panas di hadapan kawan aku.

Aku: Fuh!! Panas gila hari ni ye.

Kawan Aku: Baru panas sikit je kau dah tak tahan . Dekat neraka nanti lagi panas weh!

Okey. Dialog pendek je.Tapi aku ada masalah dengan respon tersebut sebab aku tak puas hati.

Apasal member aku konfiden sangat aku masuk neraka?

No comments: