Tanah Tumpah Darahku

Tanah Tumpah  Darahku

Friday, June 3, 2011

Lelaki korea VS Lelaki Melayu

Tolak tepi pasal video anwar mengongkek Amoi China. Tolak tepi pasal filem Kongsi ending macam haram. Tolak tepi apa yang boleh ditolak. Sekarang gua nak cerita perihal gadis-gadis melayu kini. Sebenarnya gua dah lama nak cerita pasal ni. Pasal lelaki Korea. Apasal semua gadis-gadis melayu sekarang minat sangat dengan lelaki Korea??Apasal setiap kali gua on9 Fesbuk mesti ada awek pakai profile picture lelaki Korean (K-pop) yang konon muka suci.Pesen mintak penampor jinjang gua ni. Gua sebagai lelaki melayu terakhir terasa tercabar. Mentang-mentang la gua tak boleh buat muka gay.


Dari kiri: suparjo,yongki,santoso,suparman dan sukarno

Apa ingat lelaki melayu tak hensem ke?? Hensem tahu. Betol aku tak tipu. Serious aku tak tipu. Ada sorang mamat ni. Lagi putih,gebu dan ada ciri2 kemelayuan. Kalau awek-awek melayu tengok mesti cair, kompem duduk dalam bilik bilik air sampai 4 keatas. Buat apa wallahualam.Dan diperkenalkan....

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-



Nama: Mat Shafeq
Umur: 17 tahun (sudah akhil baligh)
Hobi: Main futsal dan menjaringkan gol sendiri
Makanan kegemaran: Kacang Menglembu
Minuman kegemaran: Tanya dia sendiri
Cita-cita: Membalasa jasa orang tua ketika dewasa kelak