Tanah Tumpah Darahku

Tanah Tumpah  Darahku

Sunday, February 6, 2011

First Post

Salam..ermm nama aku Akmal..ada orang panggil aku Usop(bodo punya orang)..nama sedap2 Akmal..ok..itu bukan masalah besar bagi aku..sebab tangan aku bukan rope usop tu pon..Member aku Azzam ade la sikit..ajengan..nak tahu pasal aku??takyah le..aku bukannye hot..aku cool je(macam iklan radio)ermm nak cerita apa lagi ek??takkan nak cerita kucing mengandung kot..hahaha..rilek safuan..bergurau..Sebenornye aku nak buat blog pasal politik..tapi adalah puak2 pemberontak telah memberontak 7 hari 7 malam (macam kat Mesir)suruh aku buat blog jangan ada kene mengena dengan politik..WADEFAKK??lantak gua la..ok..itu je la setakat ini..tahun depan aku update lagi..ekekeke

P/S:Baru lepas Call ayah pin kat Bulan..Ayah Pin juga sempat memberi tilikan untuk
pertemuan Liverpool dan Chelsea..

Liverpool 33
Chelsea 0

Lain-lain perlawanan, Ayah Pin bilang tak penting